Wysyłka i zwroty

Koszty wysyłki

Koszty wysyłki towaru są uzależnione od jego gabarytu i widoczne są z poziomu koszyka zakupowego.

Odbiór osobisty

Istnieje możliwość odbioru osobistego zamówionych wcześniej produktów w naszym sklepie.

Media-Home Szekina
ul. Głuchowska 36
60-101 Poznań

Godziny otwarcia:
Pon. - Pt. w godz. 8.00 - 16.00

Bezpieczny odbiór przesyłki

Podajemy kilka zasad postępowania przy odbiorze przesyłki, które pozwolą uniknąć problemów i pomogą przyspieszyć proces reklamacji, jeśli zaistnieje taka konieczność.

  1. Przy odbieraniu przesyłki, sprawdź wygląd opakowania zewnętrznego
    • Opakowanie zewnętrzne nie powinno nosić śladów uszkodzeń, wgnieceń, dziur. Pudełko powinno być nienaruszone i zamknięte, a taśma firmowa nie może być przerwana ani przecięta. Na liście przewozowym sprawdź ilość paczek. Jeżeli jest ich więcej niż jedna sztuka, powinny być dostarczone jednocześnie. Jeśli wszystko jest w porządku, podpisz list przewozowy i odbierz paczkę.
    • Gdy opakowanie wzbudza Twoje zastrzeżenia, odmów przyjęcia przesyłki.
    • Jeśli zdecydujesz się odebrać zamówienie z uszkodzonym opakowaniem, podpisując list przewozowy koniecznie dodaj adnotację „Przyjmuję z zastrzeżeniem”. Nie zwalniaj jeszcze kuriera.
  2. Sprawdź zawartość przesyłki
    • Otwórz przesyłkę i sprawdź przy kurierze, czy dostawa jest kompletna, a produkty nieuszkodzone. Kurier ma obowiązek poczekać, aż sprawdzisz zawartość paczki.
    • Jeśli masz zastrzeżenia do stanu zamówionych produktów lub zamówienie nie zgadza się z dokumentem zakupu, poproś kuriera o sporządzenie protokołu szkody. Zadbaj o wypełnienie wszystkich pól formularza. Oznacz uszkodzenie opakowanie zewnętrznego, jeśli takie występuje. Jest to najbardziej istotna informacja do pozytywnego rozpatrzenia reklamacji przez przewoźnika. Przed podpisaniem zweryfikuj, czy opis jest zgodny ze stanem faktycznym. Na protokole w polu Uwagi możesz podać wszystkie zastrzeżenia, także te - dotyczące informacji wpisanych przez kuriera do protokołu, np. gdy nie zgadzasz się z informacjami wpisanymi na protokole szkody.
    • Odbierz jeden egzemplarz wypełnionego protokołu.
    • Gdyby kurier nie chciał poczekać, poinformuj, że będzie musiał przyjechać ponownie w celu sporządzenia protokołu szkody.
    • Poinformuj sklep o zdarzeniu, kontaktując się telefonicznie lub poprzez pocztę elektroniczną.
    • Tel 691800006
    • E-mail: biuro@media-home.pl
  3. Zastrzeżenia po odjeździe kuriera
    • Jeśli kurier odjechał, a Ty stwierdziłeś, że towar znajdujący się w środku, jest uszkodzony koniecznie zgłoś ten problem przewoźnikowi jeszcze tego samego dnia. Po zgłoszeniu, przez 7 dni może zostać spisany wiążący protokół szkody. Konsultant przyjmie zgłoszenie i umówi kolejną wizytę kuriera w celu sporządzenia protokołu szkody.
    • Poinformuj sklep o zdarzeniu:
    • Tel. 691800006
    • E-mail: biuro@media-home.pl
  4. Zgłoszenie szkody sprzedawcy
    • Każde zastrzeżenie w stosunku do stanu opakowania lub zawartości przesyłki musi zostać zgłoszone do Media-Home najpóźniej w ciągu 24 godzin od wizyty kuriera. Po otrzymaniu zgłoszenia, odpowiednia osoba zajmie się nim i będzie z Tobą w kontakcie do momentu zakończenia sprawy. Wyślij do nas wiadomość za pomocą poczty elektronicznej: biuro@media-home.pl

14 dni na zwrot zakupów

Jeśli uznałeś, że zakupiony towar nie spełnia Twoich oczekiwań lub z innych przyczyn chciałbyś go oddać, jako Konsument, możesz to uczynić w przeciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki.

Zasady zwrotu towaru:

  • Wypełnij dokładnie formularz zwrotu (to ważne, by proces przebiegł sprawnie i bezproblemowo) i poinformuj nas o zamierzonym odstąpieniu od umowy (masz na to 14 dni od dnia otrzymania przesyłki) wysyłając e- maila na adres: biuro@media-home.pl
  • Spakuj zwracany produkt do paczki (pamiętaj, by dokładnie zabezpieczyć przesyłkę przed uszkodzeniem) i dołącz do niej formularz zwrotu (masz na to 14 dni od dnia poinformowania nas o odstąpieniu od umowy).

  • Zaadresuj przesyłkę: Magazyn Media-Home, ul. Głuchowska 36, 60-101 Poznań, z dopiskiem ZWROT

  • Jeżeli jesteś Konsumentem, jedyny koszt jaki ponosisz - to koszt przesyłki zwrotnej zakupionego towaru.

  • Po otrzymaniu zwrotu, nasz magazyn w ciągu 2-3 dni sprawdzi jego stan. Jeżeli towar spełnia warunki zwrotu zakupów, wówczas dokonamy zwrotu zapłaty na wskazane przez Ciebie konto (maksymalnie w ciągu 14 dni roboczych od dnia otrzymania zwrotu).

Wskazane w ustawie prawo dotyczy tylko sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się wyłącznie do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.

Poniżej przedstawiamy informacje prawne, obowiązujące w naszym kraju, dotyczące zwrotów towaru. Przedstawiamy pełną informację dotyczącą zwrotów. W przypadku wątpliwości, zapraszamy do kontaktu z naszym sklepem pod nr tel. 691800006

Zasady zwrotu produktów zakupionych w sklepie internetowym są uregulowane ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827) art. 27. Na jej podstawie, konsumentowi przysługuje prawo zwrotu zakupionego towaru w okresie 14 dni od dnia dostarczenia. Konsument ma prawo zwrotu bez podania przyczyn, według ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość.

Wskazane w tym punkcie prawo dotyczy sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się wyłącznie do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu z przedsiębiorcą w celu niezwiązanym bezpośrednio z jej działalnością zawodową lub gospodarczą.

Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:

  1. o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;
  2. w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
  3. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
  4. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
  5. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
  6. w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
  7. w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli;
  8. w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy;
  9. w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
  10. o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;
  11. zawartej w drodze aukcji publicznej;
  12. o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi;
  13. o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.
  14. Jak wygląda procedura zwrotu w przypadku zakupu sfinansowanego umową pożyczki PAYu? Zgodnie z art. 27. ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta, konsument, który zawarł umowę na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny. W celu odstąpienia od tak zawartej umowy, konsument może wysłać do sklepu oświadczenie o rezygnacji z zakupu (odstąpieniu od umowy sprzedaży) i zwrócić towar. Po spełnieniu wymogów formalnych i zaakceptowaniu zwrotu, sklep zwraca środki za zakup (sfinansowany przez konsumenta umową pożyczki), bezpośrednio na rachunek bankowy wskazany przez konsumenta. Odstąpienie od umowy sprzedaży nie skutkuje odstąpieniem od umowy pożyczki. W celu zamknięcia umowy pożyczki konsument może skontaktować się bezpośrednio z pożyczkodawcą (dane kontaktowe znajdują się w umowie pożyczki) i wykorzystać środki zwrócone przez sklep na spłatę pożyczki.
    Source: https://www.payu.pl/metody-platnosci/payu-raty-dla-Ciebie   © PayU

FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY MOŻNA POBRAĆ TUTAJ <---